Gamzeygc 14 haftalık hamileyim iki gündür karnımda kasılma gibi bir his var yani gaz mı kasılma mı çözemiyorum dün doktora gittim karnımdan ölçüm de 50 mm çıktı rahim agzı 🤔 Ama zaten bugün arttı yaşayan var mı ?
[silindi] Gamzeygc canım büyümeye bağlı gerginlik hissedebilirsin. Gazda olabilir. Kasılma değildir zannetmem
Papiiii Gamzeygc gobus cikmaya hazirlaniyor bebek leğen kemiklerinin uxerine cikiyor kasilma oluyor ayni hafadayiz bendede oyle oluyo bazen
Gamzeygc MadameHappy34 rahim büyürken sancı veya bel agrısına normal diyor doktorum ama kasılmamı acaba diye stres oluyorum 😒
MadameHappy34 Gamzeygc Kasılmalar bazı gebelerde, adet sancısı gibi tarif edilirken kimisinde; bele vuran ağrı, kimisinde kasık ağrısı, kimisinde ise karnın sertleşmesi olarak tarif edilmektedir.. Sizin kasılma nasıl oluyor?
Gamzeygc MadameHappy34 karnımda gerginlik hissi özellikle ayaga kalkınca.. Yatınca geçiyor daha önce kötü bir tecrübem var o yüzden bu kasılma beni ürkütüyor..
minikoglumuz haftama girdim bende de oluyor bazen o ağrı mi diyeyim sancı mi anlamadım Bi acılar oluyor rahmime vuruyor ayakta çok kaldıkça belime vuruyor
Rmysbyzt minikoglumuz benimde öyle oluyor bazen vajina zonklaması yaşıyorum rahim büyüdüğü için diyorlar bilmiyorum
minikoglumuz Rmysbyzt evet bu durumu doktoruma söylediğim de endişelenmenize gerek yok rahminiz büyüyor dedi