Aybuke2639 Kızlar ümit hastanesinde doğum paketi varmış acaba varsa nerden ulaşabilirim internet üzerinden??
Merakliannee06 Aybuke2639 ben ümit Hastanesi’ne gidiyorum kontrol falan icin internetteki numarasını aradığınızda bilgilendirme yapıyorlar fiyat vs
svmm Aybuke2639 ümit Hastanesi’nde doğum yaptım oda kapı süslemesi hastane çıkış seti ahşap kutuda çikolata bebek bakım çantası ahşap doğduğu gün işaretli takvim çubuk ateş ölçer bez veriliyor sütünüzün gelmeme durumuna karşın mama da oluyor ilk 28 gün boyunca bebeğin hastane muayene ücretleri karşılanıyor devlet katkı payı veriliyor sadece ben doğum yaptığımda bu şekildeydi şimdi değişti mi bilemem
E26 Aybuke2639 Dilek hanıma gıdıyorum bende haftaya doğumum var hatta .bır gece konaklama .kapı susleme Bebek için ilk muayene Odyo testi Bebek doğum sertıfıkası fotoğraflı Misafirler için ıkramlar Bebek bakım çantası ve anne için emzirme dersi bunlar var pakette verdıklerı broşürde bunlar yazıyor.
Merakliannee06 Aybuke2639 muayeneye ayrı tahlillere ayrı doğuma ayrı ödeme yapılıyor Doğum paketinde de oda süslemesi vs vardı sanırım detayı bende hatırlamıyorum hastanede broşür veriyorlar
aliss Paketin içerisinde oda kapı süsü var odaya da bebek bakım cantası hastane cıkıs kıyafeti çikolata havlu falan olan bi set bırakıyorlar. doğum sonrası annenin ilk kontrolü ve bebeğin ilk doktor kontrolü ücretsiz
Aybuke2639 aliss aa çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için ☺️ bunları sordum ama ayrıntılı öğrenemedim iyi oldu valla
Heraa20 Ben de Batıkent Ümit de Abdurrahman hocaya gidiyorum konuyu görünce tanıdık görmüş gibi sevindim 😅
aliss Bende seda deniz ışıklara gidiyordum yeni doğum yaptım ayrıca süt sagmsk için gögüs pompasıda veriyorlar ihtiyaç olursa.
Tugcekivrak E26 merhaba bende dilek hanıma gidiyorum hiç sormadım doğum ücretlerini ne kadarmış acaba
KuzeyBabysMom E26 merhaba doğum paketi hakkında bilgi verir misiniz ben az önce aradım doğum paketi yok dediler
Elifozkaya Aybuke2639 bende Murat beye gidiyorum uzun süredir görüşmediğim bi tanıdığımı görmüş kadar sevindim 😂😂
tugcenurodbs Merhaba kızlar bende dilek hocaya gittim bir sefer..ama karar veremedim..şehir hastanesinde çalışıyorum..burda mı yoksa ümit hastanesinde mi doğum yapsam bilemedim..sizin doğum ücretine ne kadar dediler sezeryana..
Merakliannee06 tugcenurodbs yanlış hatırlamıyorsam 8,500 gibi bı fiyat demişlerdi sezeryan için belki küsüratı daha az olabilir ama 8 bin civarı dediler ama Ocak ayında zam gelecek dediler o zaman ne kadar olur bilemiyorum