Seyma_ evet canım o sadece bebeğin kendi zıpırlığı, kaçıncı haftasın yazmamışsın ama 25 ten sonra felan öyle oluyor ne tarafına yatarsan o tarafına doluyor komple mesela, kalkınca o tarafın sivil iş diğer taraf bomboş komik görünümlü bir göbeğin oluyor sonra düzeliyor 😊