Pera19 18 haftalığım ama iki gündür bildiğin adet sancısı çekiyorum bu zamanlarımın en rahat zaman olması gerekmiyormuydu. Resmen ölüyorum ağrıdan benim gibi olan var mı acaba??
Eldgrn Pera19 şiddetli bir ağrı ise normal değil canım birde 2 gündür şiddetli diyorsun bekleme bir acile gözük sancı ağrı normal ama siddetlisi normal değil amacım korkutmak değil ama tedbirini al yine acile git gozuk
Annesininportakali53 Pera19 rahim büyüdüğü için bebek büyüdüğü için ağrı normal ama oluyorum ağrıdan diyorsun şiddetli yani bu normal değil görün
Prensesmelek Pera19 bnmde o haftalarda cok oluyordu kanama vs yoksa korkmayın norml rahım bebek buyudgu ıcın
Pera19 Bulunduğum şehirde acilde kadın doğum yok sabaha randevu aldım ama umarım birşey olmaz çok tedirginim
Eldgrn Pera19 ah canım bu gün gitseydin keşke neyse moral bozma yat Uzan eşine de şöyle durumunu dikkat etsin sana sabahta git hemen
Eldgrn Pera19 olsun sıkma şimdi canını yat dinlen sabaha da gidersin stres yapma bebiste etkilenir o zaman