yagizegemom Zhralinam ilk gebeliğim 17. Haftada hissetmeye başladım şuan 19+2 deyim aşırı hareketli bizim kız yerinde durmuyor 🐣😂
Mysmrt Zhralinam ilk gebeliğim 16-17. Haftalarda hissetmeye başladım şimdi 23+3 üz çok şükür onu hissetmeden uyumuyorum😍
Zhralinam yagizegemom oy masalah ⚘️ benim 17+5 ama öyle bi hareketlenme hissetmiyorum normalmi acaba ilk gebelik
yagizegemom Zhralinam çok normal genelde 20. Haftadan sonra hissediliyormuş zaten benimki çok hareketli olduğu için erken hissettim büyük ihtimalle 🥰
Eldgrn Zhralinam normaldir canım her gebelik kendine özgü oluyor 24. Haftaya kadar hissedilmemesi normal karşılanıyor
Bzdmr Zhralinam Net olarak 17. Haftada hissettim şuan 23+5 olduk içimde savaş var 🥰 doktora her gidişimde hiç durmadigini çok hareketli olduğunu söylüyor 🤭 doğunca da kızın böyle olursa işin var diye dalga geçiyor doktorumuz 🙏🏻🥰😊