med-0702 Kızlar yaklaşık beş haftalık gebe olduğumu öğrendim ancak ben hiçbir belirti yaşamıyorum bu normal mi ? Çevremdeki diğer hamileler her gün bir şikayetle geliyor bende hicbirsey yok bu şekilde hamileliği sürdüren var mı?
yagizegemom med-0702 hiç bi belirtim olmadan 19. Haftaya kadar geldim 😂 gayet normal bence sadece ara ara mide bulantılarım oldu bide kuyruk sokumum da ağrı onun dışında hiç bi belirti hissetmedim çok şükür 😂
kbra19 yagizegemom cinsiyetiniz ne acaba 😀 rahat olanlar erkek zor olanlar kız deniliyor ama tabi değişkenlik gösterebilir