Anneyimmm34 kişiden kişiye değişiyor bence, iki gün önce normal doğum yaptım sütüm yetersiz olduğu için kızımın biraz sarılığı çıktı, bugün elektrikli pompayla sağıp şırıngayla besledi ebe, iki şırınga benden +1de mamadan verip doyurdu, hala tek başına yetmiyor maalesef, sık sık emzirip beslenmeye de dikkat etmek gerekiyor