BusraSY 32 haftadan bu yana her hafta bağlanıyorum. 36’cı haftaya girdik. Duruma göre kiminde erken kiminde geç başlatılıyor. Ancak başladıktan sonra ara vermek yok her gidişte bağlanıyorsunuz. Zaten sizin zaman gelmiş. Ben nst için para ödemiyorum. Her hastane kafasına göre takılıyor. Kimi muayene ödediğin gün nst parası almıyor. Kontrole denk gelirse alıyor. Kimi sizin gittiğiniz hastane gibi tam soyguncu oluyor her seferine alıyor. Allah yardımcınız olsun.