Burcutopal bu konuda herkes o kadar çok şey söylüyor ki. Önüne gelen aman yaptırma dedi bana. Doktorum ise önerdi çünkü detaylı ultrasonda ileriye doğru gebelik şekerine yol açabilecek bulgulardan şüphelendi. Herkes yaptırma diyor dediğimde de “kimmiş o çok bilenler” dedi 😂 bize içirdikleri bir kutu gazozla biz veya bebeğimiz şeker hastası olmuyoruz, hatta tam aksine olası bir gebelik şekeri riskini bu sayede anlıyoruz ve şeker hastası bebek doğurmamak için önlem almış oluyoruz, hatta bebek ölümlerinin bile önüne geçiyoruz belki de. Aynen bu şekilde anlattı. İçim rahat yaptırdım, riskim olmadığını öğrendim daha da rahatladım, bence doktorunuz en doğrusunu bilir.