Merhaba kızlar dün gündüzden beri karnımın sol üst tarafında şiddetli ağrı yaşıyorum.Gece kaç kere uyandım ve sol tarafıma doğru yattığımda çok acı çekiyorum.Kasıklarımda da ağrı var ordan belime geçiyor ağrı sanki vücudumun her yerinde geziyor gibi.Karnımda ilk defa böyle bir ağrı yaşadım inşallah kötü bişey yoktur.Benim gibi olan arkadaşlar var mı? Rabbim herkese şifa versin inşallah 🤲