Yesimmm24 Merhaba ben nisan 1 2022 de leep operayonu oldum şuan 19 haftalik gebeyim bugün gittim doktor beni korkuttu rahme dikiş atilmasi gerekli dusuk olmasin die dedi bu durumu yaşayan varmi
pkos_dunyam Yesimmm24 ben iki kere leep oldum iki kere olduğum icin rahim ağzımı kaybettim. Karından dikiş ameliyatı oldum hamileyim sürekli yatıyorum size belki önlem amaçlı alttan serklaj atılabilir bana atamamıslardı