Merhaba güzel anneler cinsiyetimiz kız olduğunu söyledi doktorum 13. Haftada %55 dün 18. Haftada %80 dedi şöyle güzel kızlar için hastane çıkışları alabileceğim site var mı? Siz kız bebekleriniz için neler aldınız? Fikir olsun diye post açayım dedim😇😇