Arkadaşlar merhaba enfeksiyonum vardi dün acile bugün kontrole gitmiştim.doktorum nst çektirdi bebegin kalbi 190 dı tekrar istedi yine aynı sekildeydi doktor takip edicez dedi 2 gün sonra tekrar acilde nst cektirmemi soyledi.boyle bi durum yaşayan var mı 35 haftalik hamileyim