gamzeminaaa Reglim geceli 3 gün oldu. Beta HCG 1.20 idi.2gun önce. Hala regl olmadım. Kist oluşmadı çünkü yumurtam catlamisti. Ama neden hala olmadım anlamiyorum? Başına böyle bir şey gelen var mı?
boymomyz gamzeminaaa bende çatlatma iğnesi oldum adetin 3. Günü baktı kist olmuş ama eridi hemen . Doktor kist olmamış fln dedi mi ? Gelmiyorsa adetin ada çayı iç . Duphaston vermedi mi sana ? Bana verdi kullandım