Canan23 neresi olduğu farketmiyor ben göbekten korktuğum için sırasıyla iki koldan vuruluyorum morarma da olmadı bir defa hastanede yaptım öğrenmek açısından 8 aydır da kendim evde yapıyorum hiç korkmayın canınızı sıkmayın buda bizim imtihanimiz inslaahh sağlıkla kucagimiza alırız bebegimizi