AdAyFa Ayse5960 Edişelenme bende 21 haftalığım bende net hissetmiyorum birşeyler oluyor bazen ama o mu emin olamıyorum bugün doktordan geldim herşey normal herkes bir olmuyor zamanla hissedeceğimi söyledi muhtemelen seninde aynı
Hulya2626 Ayse5960 ben de 20+5 oldum. Hafif bir şeyler oluyor ama net değil. Bağırsak hareketi mi bebek mi pek emin olamıyorum. Karnım da çok büyümedi. Sizin nasıl?
Gzm28 Bende 21+6 haftalıgım ama bende çok hissetmiyorum arada bisiler oluyor ama emin olamiyorum bende endişeleniyorum ama herkesin gebeliği farklı oluyor demekki
hayalperest2310 Ayse5960 20 haftalık olduk bizde böyle bugün sanki hareketlenme var karnım gurulduyor gibi ama bilemedim daha sert tekmelere uğramadım 😂😂😂