Ela07 bende 22 haftalıkken detayliya girdim kalbinde parlaklık var ileryen haftalarda gecer dedi 28 haftalıkken gittik hala vardı geçen hafta gittim 34 haftalıkken yani parlaklık kaybolmuş dedi çok şükür genellikle çoğu bebekte oluyormuş zaman ilerledikce veya doğum olunca gidiyormuş Allahin izniyle kaybolur inşallah 😊