QUEEN0888 zumzum Evet)Canım bizde öyleyiz 31+5 ya her tarafımda bi darbe indiriyor😅Korkuyorum bu dakika çıkıcak diye
QUEEN0888 zumzum Ya bende öyle diyordum😂😂😂uslu)olucak abisine benzimiycek.Bence))daha hiperaktif olucak😅
cerenarslan11 zumzum bende 38+3 oldum güya hareket alanı kısıtlı oluyorda hareketleri çok azalmış olması lazımdı 😂ama sanki boş sahada koşuyor gibiq 😅😅