Kızlar merhaba ne zaman yemek yapsam bu aralar güzel olmuyor veya ıcıne atacak bırseyı unutuyorum bırde evım tadılatta işçilere yemek çıkartıyorum her akşam ama yemeğim güzel olmuyor o tadı eskısı gıbı yakalayamıyorum hamıle kaldıktan sonra böyle olmaya başladı usanmaya başladım.eşimde ellerine sağlık falan diyor ama yüz ıfadesınden anlayabılıyorum .gerçi kendısı dışardan elemanlara soyleyeyım yemek hiç dokunma diyor ama her gün dışardan yemek pahalıya mal olur diye ben yapmaya karar vermıstım sinir oldum güzel yapamıyorum çorbaya un koymayı falan unuttum sıvı sıvı şehriye çorbası ıctık 🙄