Nur099 Kizlar Merhaba 8/9haftada sizde kalp atisi kacdi benim 180 asiri yuksek cikti normalmi? Bide cinsiyetle alakasi varmi? Oyle diyolar genelede kiz bebek yuksek olur ama asiri yuksek merak ettim
Nur099 mine3444 ultrason kagidinda yaziyo bakarken soyledi cok heyecandanda ola bilirmis ama kalpte sorunda ola biliyomus anlamadim tam bitek cok yuksek oldugunu biliyorum evdede baktim haftasina gore yuksek.arkadasim kizlarda yuksek oluyo dedi
mine3444 Nur099 Bence bizde yazmıyor yazsa dikkatimi çekerdi ultrason kağıdında hiç fark etmedim kalp atışı hızını
Nur099 mine3444 ola bilir yazmiyodur ama ben ilkinde sormusdum erken hafta oldugu icin yazmiyorlar.ama diyerlerinde yaziliyo mutlaka siz sorada bilirsiniz.peki sizde sagmi solmu? Onuda bakarken anlamak oluyo bide kendinizden fark ediyosunuz hangi tarafda daha cok diye
Nur099 mine3444 anladim sag tarafsa sagdan olmus demeki buyuk ihtimal benmde sag onada erkek deniliyo ama bakalim hayrlisi olsun saglikli olsunlarda