Ben 4 hafta 5 günlük hamileyim bir kere doktora gittim o da muayene etmedi ilgisizdi zaten aşırı derecede kasık ve bel ağrım var 2 gündür bel ağrısı biraz daha ön planda kasığıma bıçak saplanır gibi kramp giriyor işe de gidemedim kanamam olmadı ama sarı renkli pütürlü akıntım var ve su geliyor ara ara siz hamileliğinizin başında bunları yaşadınız mı