Benimde ilk haftalarda çok fazla bel ağrım vardı hatta henüz hamile olduğumu bilmiyordum , bel fıtığımda var yine o zorluyor diye düşündüm .Arkasından da çok şiddetli kasık ağrısı yaşadım ama çok şükür hiçbir sağlık sorunu yaşamadım . Doktorum normal olduğunu söyledi . Sizde hiç korkmayın inşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız .