makin
Bugün sordum ben almanyada yaşıyorum doktora sölediğimde 92 olması gerekiyormuş benim sonucum 100 çıkmış. Çok mu yüksek dedim hayır dedi sadece biraz perşembe günü diyabet doktoruna gidecem orda tam öğrenebilirim. Sadece sizlere tecrübelerinizi ve bilgilerinizi sormak istedim bu süreç nasıl ilerliyor bebekle diye !