Hilalplncgllr_ Merhabalar haftaya çarşamba günü sezaryen için gün aldık. Belden uyuşturuyoruz dedi doktor ama isteğe göre bazı annelerimiz heyecan yapıyor ve tamamen bayıltıyoruz dedi sizce hangisi daha iyidir tecrübeli anneler yazabilir mi?
HilalEyce Hilalplncgllr_ Belden uyuşma bence o anı görmek yanınıza getirmeleri ilk kokusu çok başka 💙
fatmaa37demi5 Hilalplncgllr_ hani panikatak yada aşırı heyecanlanma gibi bi durumunuz yoksa kesinlikle spinal. Bebeginizi dogdugunda görmek çok güzel
Selnay Hilalplncgllr_ spinal ol merak etme orda seninle hep konuşacaklar rahatlatacaklar panik yaparsan çok hafif narkozla uyuturlar bebeğin çıkınca zaten max 30 dk sürüyor 5 6 dkda da bebeğini görüyorsun sağlıkla gelsin inşallah
Hilalplncgllr_ HilalEyce Evet bende o şekilde istiyorum ama çevreden olumsuz yorumlar geliyor bel ağrısı kalıyor baş ağrısı falan bilmiyorum çok kararsızım