Merhaba hanımlar beta hcg kan verıpde degerı düşük çıkıpda sonra hamıle oldugunu öğrenenler varmı acaba ben 10 gun once kan verdım ve 1.66 çıktı adetıme on gun vardı bu deger çıkması ımkansız 0 cıkması gerekıodu sonra dun yıne kan verdım ve 3 yada 0.3 cıktı tam emın deyılım ama o degerden bu degere düşmesi sizce garıp deyılmı lutfen bılgı verın acıl kafayı yıcem zaten bır suru belırtı yaşdım baya pskolojım bozuk😭