Cns222 valla bırakın basvurmayin daha iyi ben ağustosta başvurdum eylülde onaylandı ekimde yatmayinca aradım kasımda alacaksın ikisini bir dediler bugün de yatmayinca tekrar aradım bu sefer dosyan yok dediler kayıtlı olduğum ilçedeki yardimlasmayi aradım onlarda yok dosyan öyle bir başvuru yok diyor halbuki e devletten başvurun kabul edildi onaylandı diye duruyor ne yapıyorlar anlamıyorum dalga geçiyorlar resmen tekrar başvur dedi ben 2 aydır alcam diye bekliyorum sigorta da etkilemiyor milletin arabasi evi var alıyor bizim asgari ücret dışında birsey yok bir parayı almak için kırk takla atiyoruz