Miran_56 merhaba, 34 haftalık hamileyim. Göbeğim çıkmaya başladığı andan itibaren hep aşağıda. Hatta sizin göbeğinizden biraz daha aşağıda olabilir. O kadar kontrole gittim geldim doktor olumsuz birşey demedi. Her şey olması gerektiği gibi 🙏🏼 Ama şöyle bi durum var, benim annem ve ablamda benim gibi göbeği hep aşağıdaymış. Zaten aksi bi durum olsa doktorunuz mutlaka birşey söylerdi, içinizi ferah tutun 🌸 Allahın izniyle birşey olmaz 🙏🏼