Umay-58 bende 20+4 haftalık gebeyim. Aşırı yanma oluyor midemde bu aralar çoğaldı. Gaviscon şurubu verdı doktor az da olsa rahatlatıyor. Bide yatmadan önce çok soguk olmayacak şekilde yoğurt yiyorum bi kase.Buda azcık rahatlatma yapıyor. Bademde iyi geliyor. Muzu da duydum ama dıkkat etmedım ona.