Kızlar öncelikle yurt dışında yaşıyorum. 17+4 günlük gebeyim doktorum cok rahat ve sakin bir doktordur. İkili tarama testine 500 Euro dediği için yaptıramadım uçluye dörtlüye girersin demişti ama son muayenede de bir şey demedi. Etrafımdaki insanlar sen hala tarama testlerine girmedin mi diyorlar. Yine aynı parayı derse hic bir taramaya girememiş olacağım normalde pimpirikli evhamlı biri değilimdir ama tedirgin oldum. Kafam karıştı doktorum hakkında. Bir de tetenoz asisi okuyorum ilk dozu 20. 21. Haftada olanlar var onun hakkında da bir bilgi vermedi benim gibi olan var mi?