Kızlar 38+3üm normal doğum istiyordum haftada 2 kere olmak üzere takipliyim bebeğin gelişimi yavaşlamış doktorum bana bıraktı istersen bekleyelim yada sezeryan olsun dedi ama doktorum 1 hafta izne çıkıyormuş ya o yokken sancım gelirde doğurursam diye sezeryan olmaya karar verdim yanlışmı ettim acaba