Kızlar 39. Haftamizdayiz ve bugün hiç beklemedigim bir anda altıma yaptım sandim suyumun geldiğinden supheleniyorum hemn hastaneye gittim nst ye bağladılar sancı yok çatı muayenesine aldılar acilmam da yok ama ben dün sabahtan bu sabaha kadr hem kasık hem bel ağrısı çektim bu sabah çok rahattim hiçbir şeyim yoktu ama bu gelen şey ne bilemedim bı anda ve istemsizce çokça geldi yani bir avuç dolusu kadar diyebilirim. Bana bir akıl verin açılma ve sancı olmadan baş suyu gelir mi? Ne yapmam gerekiyor evde bekliyorum öylecee. Araştırdım baktım suyun gelmesiyle açılmanin belli bir sıralaması felan yokmuş 🤷😔🤔🥴