Soruyorumm Ebruerdi59 ben ıslak mendil kullanıyorum pamuklu su yapmak bence cok zor heleki geceleri uykulu uykulu ennkolayı ıslak mendil
Mikayla Ebruerdi59 ben kiwinin dereceli termosundan aldım ona su yapıp o sekılde kullanmayı dusunuyorum ilk zamanlar. Yenı doğan ıslak mendilide stokladım cok ama içim rahat etmedi ilk aylar için.
Ebruerdi59 Soruyorumm ıslak mendil kullanınca kız bebeklerde daha çok pişik ve mantar oluşuyormuş öyle diyorlar. Kafam karıştı
Merveofs Ebruerdi59 3 aylık olucaz şimdiye dek hiçbir sorunumuz olmadı şükür. Ben sürekli çay ağacı kremi de kullandım
Hunilininbirii 3 aydır sleepy natural kullanıyorum pişik vs yapmadı. Tabi pamuk ve suyla temizlemek daha iyi ama süreklide yapamadım