poyrazin_annesi28 Herkese iyi akşamlarrrr 🙂 Kızlar hamileyken grip aşısı olan var mı ? Bana grip aşısı çıkmış e nabizda gördüm. Yaptıran var mı faydası oldu mu hasta olmamak için
Kubrabsyg45 poyrazin_annesi28 dün perinatoloji doktorum yaptırmalısın dedi. Eczane de gebelere biz vuramayız doktorunuz vurabilir dedi eczaneden alıp doktoruma gidicem artık
Dilekkes Merhaba E nabız’dan grip aşısı sorgulaması yaptığımda reçetenizi hekimiziniden yazdırabilirsiniz diyor aşı çıkmış mı yani anlayamadım bilginiz var mı?
poyrazin_annesi28 Dilekkes Evet çıkmış oluyor. Çünkü daha önce baktığımda ileriki günlerde değerlendirilecek yazıyordu şuan hekiminize yazdırın yazıyor