Kızlar selammm İstanbul reyap hastanesine giden var mı 🫶🏻 38 haftayım doğum için düşünüyorum . Aslında devlette normal doğum düşünmüştüm ama doktorum bebek iri olacak sakın normal doğum düşünme hastane bak dedi . Sezeryan günü de vermedi . 36 haftada 3 kilo dedi , çok da kilolu değil bebek . Çatıma da bakmadı gözümü korkuttu sakın sancı çekme normal doğum yapamazsın sen dedi . 🥹 hadi bildiklerinizi paylaşın