Honeymom17 Raporum bitti ise basladim 1hafta oldu ama e devlette rapor durumum kontrol olarak gozukuyor bu nedenle daha odemede almadim bunun icin doktorami soylemem lazim duzetlmesi icin is yeri otomatik duzeltirmi?