Anne9283 Kızlar kasılma nasıl bişey ya anlamıyorum oluyo mu olmuyo mu ağrı sızı hiç yok ama bazen sertlik oluyo karnımda sonra geçiyo bu mu değil mi bi türlü anlayamıyorum yoksa bebek mi baskı yapıyo
zamaneannesi80 Anne9283 bende anlayamıyorum 🤭 38. Haftadayım bebeğim içimde gerneşiyor gibi yer açıyor gibi hareketler yapıyor ama öyle bi yere toplanma yada can acıtma gibi bişey olmuyor
mertveannesi2211 Anne9283 38+2 yim bende anlamadım gitti şimdiye kadar . zaten nst de çıkan sancılarımı da hissetmiyordum ben neye göre hastaneye geliyim dedim doktora doğum olursa anlarsın dedi 😀 hayırlısı artık neyim varsa rutin kontrolde öğreniyorum
Ebruerdi59 Anne9283 32.haftamdayım benimde karnımda sertlik oluyor sonra puding gibi gevşiyor 🤣 bu gayet normal bir durum. Bebek geriliyor şişiriyor kendini yukarı doğru. Sadece ara ara karın alt bölgemde ağrım oluyor o kadar
Anne9283 zamaneannesi80 ya evet bugün bende de oluyo bende tam 38 oldum gitsem mi gitmesem mi bilemiyorum ama ağrı acı yok nasıl yapcaz 😂
zamaneannesi80 Anne9283 ben cumartesi muayenem vardı herşey yolundaydı sancı kasılma hiç bişey yok bende 😂 zaten pazartesi günü sezeryan olacağım 🤭