kizannesii17 Kızlar süreciniz nasıl geçiyor bana hiç bı artı takip yapılmıyor sadece tekrarlama riski var diyorlar her gittiğimde 25. Haftaya geldim bebeğime bişey olsun istemiyorum 😔
gizemkarla kizannesii17 gecmıs olsun cok. Komsumunda 28 haftada ayrıldı 1 ay küvezde kaldı suan cok saglıklı
mysweetbabyy kizannesii17 sıkı takip edilmek gerekiyor bende dekolman dan kaybettigim bir kızım var 26.haftada aspirin içiyorum tuzsuz besleniyorum
kizannesii17 mysweetbabyy iki haftada bir görünüyorum işte zaten çok da belirtisi olan bı durum değil bazen anlaşılmıyor Allah korusun başka çarem yok anca ağlayarak dua ediyorum
kizannesii17 mysweetbabyy normal kadın doğum burda perinatolojiye doktor yönlendirmesi gerekiyor demediler ona görün diye
mysweetbabyy kizannesii17 ben dekolman yaşayınca bundan sonra 10 gebelik yaşasan bile perinatolog takibinde olman lazım dedi
kizannesii17 mysweetbabyy bilmiyorum bana demediler öyle bişey ki engelleyemezler zaten bı tedavisi yok aslında
kizannesii17 mysweetbabyy öyle de 10 tane doktora gittim biri de perinatolojiye git demedi iki hafta sonraya randevum var orda bı derim bakalım napacaklar zaten sık kontrol oluyorum