Kızlar açlık şekerim 117, tokluk şekerim 149. Bu tahlilleri 20 ekimde yaptırmıştım bugün doktor kontrolüm vardı ultrasonda da bebek kilolu dedi şeker var diyip hemen diyabet bölümüne yönlendirdi . Diyetle düzelir mi bu değerler ? İnsilüne hangi değerlerde başlatıyorlar ? Sadece diyetle başa çıkılıyor mu ?