Arkadaşlar buna kesin çözüm varmı acaba genel cerrahi ye gitsem randevu alıp ilaç falan yazar mı ya da gebelikte buna cerrahi müdahale ederlermi bilgisi olan yazsın ağrısı çok yok ama özür dileyerek söylüyorum aşırı derecede büyük yani burda örnek versem oha dersiniz ve ben bu görüntü ile yaşayamıyorum afedersiniz üstüne oturamaz hale geldim acısı yoksadece kaybolması için napmam lazım kantaron yağı kullanıyorum henüz işe yaramadı