Gulsahcicek Yarın sezeryan olucam diğer postum kaldırılmış sebebini anlamadığım şekilde.. Benimle birlikte doğuracak varmı çok heyecanlıyım spinal anestezi olucak allahın izniyle nescafe önerildi anestezi atmak için umarım güzel geçer 🙈😍
Portakalcicegi Gulsahcicek ben yarın doğurmayacağım ama üstte kalsın 😊 Yine de ikiz hamile olduğum için her gün yarın doğurabilme ihtimalim var 😃 kolaylıklarla ve sağlıkla alın kucağınıza miniğinizi 🌸🙏☺️
minik_koala_ve_annesi Gulsahcicek ayy valize bir suru nescafe turk kahvesi koydum😅😅cok sukur hic gerek kalmadan evime geldim herkeste olmuyor o canim ama kayisi hosafi cok iyi gidiyo tavsiye ederim
Gulsahcicek Portakalcicegi Amiiiin canım inşallah,senin ne kadar kaldı kaç haftalıksın ikizler ya ne güzel heyecan verici duygular 😇
Portakalcicegi Gulsahcicek 12 den sonra 32. Haftamıza giriyoruz hayırlısı ile ☺️ Eğer erken gelmek istemezse bebisler 35. Haftamıza kadar gideceğiz sonra günümüzü alacağız 😊 ama şimdilik hedefimiz 20 kasımı görmek 20 sini görürsek kasımın sonunu bekleyeceğiz ☺️🙏
Gulsahcicek minik_koala_ve_annesi umarım bana da gerek kalmaz evet hoşafta söylendi alıcak yarın eşim umarım bulabilir 😀
Gulsahcicek minik_koala_ve_annesi ev yemekleri satan lokantalar da varmış canım umarım bulabilir bende daha önce hiç almadım 😁
Portakalcicegi Gulsahcicek Güzel pozitif doğum hikayenide paylaş bizlere de bir umut ol canımm, şimdiden gelmiş geçmiş olsun 😊🙏🌸
Gulsahcicek melegimhosgeldin1 ay daha varmış kız neyse sağlıkla gelsin de bebis zaman geçer bir şekilde 😍😍
melegimhosgeldin1 Gulsahcicek Ayn Ayn sağlıklı olsunda 🤭 Bı önce yarım kalmistik 😥 Şükür sorunsuz gidiyoruz bakalım