Fatime07 amin inşallah 🤲🏻 27 haftalık doğum oldu doğum gerçekleşmeden 1 hafta önce kontrole gitmiştim bir sıkıntım yoktu sonra bayramdan 1 gün önce turuncumsu böyle çok tuhaf bı akıntı geldi benden birden iç çamaşırıma boşaldı resmen sonra baktım devam ediyor ayriyetten çok fena sancım var endol fitil attım fayda etmedi uzaninca geçmiyor kalkınca geçmiyor sancılar 2dk ya düştü dedim doguruyorum herhalde devlet acile gittim sadece idrar tahlili yapıldı hafif bı enfeksiyon var birşey olmaz diyip bı ağrı kesici yazdı nst bile bağlamadi sonra 2-3 gün geçti sabah kanamam geldi hemen ozeldeki doktoruma yazdım hastaneye çağırdı muayene etti dikişlerin oradan geliyor kanama bebek iyice inmiş aşaği sancin var durdurmamiz lazım diyip hastaneye yatırdı 1 gün sancı durdurucu tedavi denedi ama olmadı bebeğe işlemedi ilaçlar sonrasında da dikişim o kadar kuvvetliymis ki bebek zorladikca açılmadı rahimimi yirtmaya başladı o yüzden acil sezaryene alındım bebeğim 2 gün yaşadı sonra kaybettik sepsisden supheleniliyormus kan değerleri düşmüş birden çoklu organ yetmezligine sebep olmuş.
Benim bu dikiş 21. Haftamda atıldı idrar torbasının oraya ama sonra kontrole gittiğimde doktorum dikişin üstünde ödem oluşmuş bu ilerde başımıza iş açabilir iltihaba çevirebilir demişti öyle de olmuş