Bebegim 23 gunluk. Emzirdikten sonra sulu süt seklinde bazen 1 yemek kasıgı kadar bazen daha fazla kusuyor. Gaz cıkarmama fırsat kalmadan memedeyken kusmaya basılıyor cogunlukla. Ben de ac mı tok mu bilemiyorum ve cok uzuluyorum. Doktoruna sorduk tahlil yaptı enfeksiyon cıkmadı, kilo alımı iyi, devam ederse reflu için damla veririz dedi. Bazen 15 dk emiyor bazen 5 dk da bırakıyor ismdi bir de kusma baslayınca ac mı tok mu hep kafamda soru işareti. Aynı durumda olanlar varsa ne yapıyprlar oneride bulunabilir misiniz