tucemsi farklı bence tam olarak bılemıyorum ama bı 15 gun ovulasyon kullandım , sonra sınır oldum bıraktım. onda hep cızgı cıkıyor , gebelık testtınde oyle degıl. farkı vardır gıbı gelıyor, gıdınce sız tekrarlayın yada en ıyısı bı test almanız daha dgru