Merhaba. Adım Minarə. Esimin Rəşad. Oğlumun Emin. Ben de sonradan fark etdim Eminarəşad diye 3umuzun ismi siralaniyor. Şimdi kizim olacak ve kafaya takdim kizin ismi de sıranı tamamlasin diye. Bana kiz isimleri onerir misiniz? 🤪 Hiç degilse Emine uyacak bir işim olsa