anayimbenanaaa 5 hafta 3 günlük gebeliğim mevcut aşırı derecede yorgunluk var üzerimde kafamı yastıktan kaldıramıyorum sizde durumlar nasıl normal mi bu durum ? Yorgunluk hissi olabileceğini biliyordum ama bu kadarı fazla değil mi ?
Btlklnc anayimbenanaaa 17+4 üz inanır mısın kahvaltı yaptum ve yataga geri yattım sadece uzanıyorum öyle hıc bısey yapasım yok
Papatyaa_01 anayimbenanaaa bence normal benim yorgunluk ve uyku bi 13.14.haftamda felan düzelmişti :)
dmtturan Herkesin bünyesi farklı bazıları mide sorunu çok yaşarken bazıları yorgunluk uyku halini yaşıyor bende ikisi de biraz oldu 4 -8 haftaa arasında. Geçmişti ama şuan 12+ 6 dayım yine uyku hali çok olmaya başladı bende de
anayimbenanaaa dmtturan çok şükür bulantım yok şimdilik sonrasında nolur bilmiyorum ama bu yorgunluk uyku hissi beni bitirdi
dmtturan anayimbenanaaa Umarım geçer bulantınız olursa prilam ilaç var dr onu yazabilir şimdiden bilginiz olsun