Bugun doktora gittim ikili test icin . Yapılmadı cok kucuk dedi ve ne kolunu görebildim ne bacağını cok merak ettim.haftaya gel dedi. Sizler de öyle mi oldu . Eltim de 11 haftalık di ama.heryeri belliydi tabi gun de önemli dedi doktor ama Bu durumda karşılaşan oldu mu