Cgdm34 nolmusnolmus benımkı egıtımde degıl canım oyle gıtmez dogudaykrn bır donem kendı bır kac tane egıtım vermıstı ama onun dısında daha oyle görmedim bıde gıdeceksede gunu bırlık gıder gelır oda kırık yılda bır oluyor zaten 👍