MRBA ANNELER disim iltihab yapmis 3 tane atibiyotik iyne yapdirdim ama yine ara ara agrilarim oluyo 20 21 haftalik hamile oldugum ici de cok antiboyotik kullanmaya korkuyorum.dogal yollarla iltihaba ne iyi gelir.ben sarimsak duydumda hic kulanann oldumu?