Emotion07 Dün çatı muayenesi oldum 1 cm açıklık var dedi dün akşama kadar kahverengi akıntı geldi önemsemedim olabilir diye ama bugün akıntılarım kanlı şekilde gelmeye başladı böyle olan var mı doktora gitmeli miyim yoksa geçer mi ??
Mucizeminnos Emotion07 benim çatı muayenesi sonrası kan geldiğinde doğuma alınmıştım hala gitmediyseniz ve kanama şeklindeyse gidin derim riske atmayın
Emotion07 Mucizeminnos Hala gitmedim ne yalan söyliyim ağrım sancım yok çünkü bazen kahverengi bazen kırmızı kan şeklinde geliyor akıntı sizde de öyle mi olmuştu?
Mucizeminnos Emotion07 ilk günler kahverengi şeklinde geldi doktor zaten olabileceğini söylemişti kırmızıya dönünce kanaman var dediler bide bnim sancılarım başladı öyle olunca çatı muayenesi sonrası tetikledi heralde doğuma alındım yinede sadece kırmızı şeklindeyse doktorunuzu bilgilendirin isterseniz belki sancıyı hissetmiyosunuzdur varsa da en azından ona falan bakılır