EmelBG Semanurocak Bebeğin cildiyle alakalı olan birşey canım .Prima diye geçiyor piyasada alırsın yaramaz ,ucuz yarar .Ben deneme yanılma yapıcağım doğunca alıcağım prima en az adetli olan paketten Sonra sırayla molfix ,sleepy bakayım .
deletedmom734 Semanurocak herkes farklı ürünlerden memnun kalmış primayı içinde losyon olduğu için ve menşeinden dolayı kullanmak istemiyorum sleepy aldım onunla başlayacağım eğer iyi gelmezse molfix deneyeceğim inş
Armgn Bende primaya para yedirmeyi düşünmüyorum Sleepy ya da Molfix alacağım en ucuzundan başlayarak deneyeceğim baktım olmuyor en son Prima
Semanurocak Armgn bende o kadar çok para yatırmayı düşünmüyorum primaya molfix vardı aklımda ama sleepy de araştırim bakalım 😊
Mervus Kızlar muhendisinoglu diye bir sayfa var adam kimyager gibi herşeyi detaylıca anlatıyor primanın içinde bebeğe ciddi zararı dokunacak kimsaysallar var. İnceleyeninin sayfayı öyle karar verin derim çünkü cidden hassas bir konu
Armgn Mervus herşeyi kötülüyor ya sevmedim ben o adamı bepanthol baby pişik kreminide kötülemiş annelerin çoğu kullanıyor her yerde mühendisinoğlu adı geçiyor bana samimi gelmiyor
Emlyjams Armgn Herşeyi kötülemiyor. Üzerinde yazan şeyleri açıklıyor gizli saklı bisey degilki bu. İçinde ne olduğu yazıyor zaten alın elinize bakın aynılarını göreceksiniz sizde
Kumral60 Armgn aksine oneriyor o kremi yanlis gormussunuz sanirim canim.. zaten sadcee icindekileri inceliyor kotulemek amacli degil.
Mervus Armgn içeriğe göre yorum yapıyor ama içerikte olan şeyler de açık ve net ürünlerde zaten. Bilimsel yönünü sevdim ben tavsiyelerine uyuyorum kendi adıma. 😊
Emlyjams Herşeyi kötülemiyor. Üzerinde yazan şeyleri açıklıyor gizli saklı bisey degilki bu. İçinde ne olduğu yazıyor zaten alın elinize bakın aynılarını göreceksiniz sizde
Ytmz Oglum 2.5 yaşında doğduğunda beri prima aktif bebek kullanıyorum çok memnunum hiç sıkıntı yaşamadım sleppy elime alıp inceledim ama hoşuma gitmedi yapısı